استفاده از محتویات این وبگاه با ذکر منبع مجاز است

۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

شمالی در صدای احمد ظاهر!

احمد ظاهر نابغه ی هنر موسیقی


خدا میداند آن آواره گان دور از چمن زار ها و مرغزاران شمالی با شنیدن این آهنگ محلی شمالی به صدای احمد ظاهر چقدر گریه خواهند کرد. به هر حال سوز و گداز اشعار این آهنگ وقتی قبل از همه قابل درک است که با صدای سوزناک احمد ظاهر همزمان آنرا بشنوید و بخوانید.

از اینجا تا شمالی کار دارم

به کوهدامن یکی دلدار دارم

خدایا چاره کار مرا کن

به دل ارمان ها بسیار دارم


***

به زیر تاک انگور استی ای گل

چرا بیمار و رنجور استی ای گل

شمالی آمده مسکن گزیده

چرا که تو ز من دور استی ای گل

***

بیا بنگر ببین بس دل نشین است

شمالی جای یار نازنین است

بهاران شمالی سبز و خرم

شمالی جنت روی زمین است

***

از اینجا تا شمالی کار دارم

به کوهدامن یکی دلدار دارم

خدایا چاره کار مرا کن

به دل ارمان ها بسیار دارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر