استفاده از محتویات این وبگاه با ذکر منبع مجاز است

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

جشنواره جوایز موسیقی تلویزیون آریانا


بابک سیاووش
دراین آواخر رسانه های تصویری افغانستان دست به ابتکاراتی زدند ودر قسمت تشویق هنر وهنرمندان می کوشند که میتوان از برنامه ستاره افغان که از طریق شبکه ی خصوصی (طلوع) همچنان در آخر سال اهدای جوایز به هنرمندان سینمای افغان از طریق همین شبکه میتوان نام برد.
اما در این آخر ها تلویزیون آریانا جشواره ی اهدای جوایز را به هنرمندان شناخته شده افغانستان آغاز کرده است که دوره ی چهارم آن در شهر هامبورگ آلمان باحضور هنرمندان وفرهنگیان افغانستان برگزار شده بود
دراین جشنواره فرهاد دریا هنرمند شهیر وسفیر صلح افغانستان لقب بهترین هنرمند سال از مردان را به خود اختصاص داد . بانو نغمه از خواننده های پر آوازه زن لقب بهترین هنرمند سال از زنان را به خود اختصاص داد.
بهترین آهنگ سال به تواب آرش بهترین ویدیوی سال به ولی حجازی بهترین آلبوم وآهنگ حماسی به جاوید شریف بهترین تازه کار از زنان بانو غزل سادات ازمردها شکیب عثمانی بهترین آهنگ آرام به بانو مژده جمال زاده بهترین محلی خوان میرمفتون وبهترین جوره ی هنری حفیظ علی وخانمش دیو یانی علی وهمچنان لقب یک عمر شایستگی درهنر را به ظاهر هویدا,ارمان, مددی, گل زمان,بانوافسانه جایزه ستاره موسیقی به رحیم مهریار وبانو پرستو وجایزه های افتخار به نذیر خارا ,شریف ساحل , لطیف ننگرهاریاهدا گردید.
اما قسمیکه این جشنواره در سال پاره نیز دایره گردیده بو در این جشنواره از بسیاری هنرمندان افغانستان هیچ یاد نشده است ونیزازهنرمندان جوان تازه کار داخل افغانستان وبعضی مردم میگویند اگر چنین جشنواره های در داخل افغانستان وبا حضور مردم دایر شود لذت دوچندانی خواهد داشت.
اما باهمه حال این جشنواره از سطح یک تلویزیون یک امر بزرگی است وزارت اطلاعات وفرهنگ افغانستان که یک ارگان دولتی است هیچ توجهی به این امر نکرده است هنرمندان افغانستان در داخل با امکان اندک به بسیار ی کار های بزرگی دست میزنند مردم افغانستان امیددارند که وزارت اطلاعات فرهنگ با دایره کردن همچو جشنواره ها از هنرمندان فرهنگیان وبلاخره مردمان اهل فرهنگ خود را حمایت کند وآنان را به کشور شان دعوت کننده


فرهاد دریابهترین هنرمند سال از مردها




بانونغمه بهترین هنرمند سال از زنان

بهترین آلبوم سال به تواب آرش اختصاص داد شد

بهترین آهنگ حماسی به جاوید شریف اختصاص داده شد

بهترین هنرمند تازه کار به بانو غزل سادات اختصاص داده شد

بهترین آهنگ آرام به بانو مژده جمال زاده اختصاص داد شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر